Rejtélyes Számláló | Mysterious Countdown

2010/08/19

Bemelegítés | Warming up

A minap arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok magam is a kézműveskedésbe is. Kreatív ékszereket, kiegészítőket fogok készíteni zsugorfóliából (zsugorka). Tegnap anyag próbákat csináltam, hogy kiderítsem az anyag tulajdonságait, határait. Örömmel jelenthetem, hogy látok jövőt a dologban :)Útjára is indítottam egy újabb blogot, ahol a kézműves termékeimet fogom közzétenni, illetve egyéb kézműves tevékenységeimről számolok majd be. Ez az új blog csak magyar nyelvű lesz, tehát a külföldi érdeklődőktől ezúton kérek elnézést.
Kézműves blogom: Kobold Shop

Más: Hogy azért hű maradjak ehhez a bloghoz is, kaptok mutatóba egy friss ceruzarajzot is, amit múlthéten a vonaton rajzoltam :)


On the other day I've decided to start doing handcraft products as well. I'll do jewels, accessories out of polyshrink. Yesterday I made some test to find out what can I make from this material. I can say that I see future in it :) I've started a new blog too, where I will show my finished products, and other craftman activities of mine. This new blog will be purely hungarian so I apologise to foreign visitors.

My handcraft blog: Kobold Shop

Other: To show you something as well that related to this blog, I'll submit my new pencil work I made on train :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése