Rejtélyes Számláló | Mysterious Countdown

2010/09/10

Frissülés | Refreshing

Egy ideje megint nem írtam ide semmit. Talán mert nem nagyon volt mit írnom, vagy mutatnom... Most sincs igazán sok, de gondoltam itt az ideje, hogy valami történjék.

Egyik ismerősöm, Aichon még régebben megkért, hogy tervezzek neki tetoválást, amit majd a vádlijára varrathat. Mindenáron totemet szeretett volna, World of Warcraft jellegűt, hát bajban is voltam. Nem akartam nagyon ragaszkodni az általa adott mintához. Nem azért, mert nem tetszett/tetszik, csak úgy gondoltam, hogy ennél azért többre is képes vagyok. Készítettem két tervet, mind a kettő tetszett neki, de egyik sem volt az igazi, úgyhogy a feladat még mindig adott. Azért megmutatom, hogy az említett kettő hogy sikerült :)
I haven't written anything for a time now. Maybe because I had nothing to write or show... I have not mouch this time either, but I thought it is time to do something.

One of my friends, Aichon asked me earlier to make him a tattoo design. He wanted a World of Warcraft style totem. I was a bit troubled. I didn't want to keep the whole design of the original concept. Not because I don't like it, I do, but I thought I can do more. I've drawn two concepts so far. He liked both of them, but they weren't the tattoos he would put on to his leg. So the project is still in progress. By the way I show you those two :)


Aichon továbbá szeretett volna egy totemes logo-t is, amit a fényképeire vízjelkén rátehet majd a későbbiekben. Hát azt is csináltam neki :) Aioch wanted me to design a watermark totem for him as well. He want to use it on his photographs. So I made one :)


És végül egy saját projekt. Aki kicsit jobban ismer, az bizonyára tudja, hogy ki Steve. Aki nem, annak ajánlom figyelmébe a következő linket: Steve. Már nagyon régen elkészült ez a kis sárkány, és akkor még nagy terveim voltak vele, de aztán nem lett belőlük semmi. Mostanra már kezdett is emiatt furdalni a lelkiismeret, így tettem egy lépést a megvalósítás felé. Megalkottam Franklint, aki majd Steve mellett egy állandó mellékszereplő lesz.

Amit érdemes tudni róla: Egy tipikusan ügyefogyott, nyeszlett, figyelemre sem méltatott tizenéves srác, aki apjához hasonlóan lovag szeretne lenni... de úgyse lesz :D
And at last, one of my own projects. Who knows me a little better will know who Steve is. Those who won't should visit the following link: Steve. This little dragon was created a long time ago, and I had big plans with him. Yes, these plans didn't come real. I felt bad about this recently so I made the first steps to realization. I've created Franklin, who will be a support character along Steve.

About the character: He's a bumbling, bony teenager, who wanna be a great knight as his father was... we know he won't be :D


Ennyi mára.

Amint láthatjátok, kicsit megváltoztattam a két nyelvi rész elhelyezését. Így könnyebb egyszerre több témán belül képeket és szöveget összepárosítani.
That's all for today.

As you can see I have changed the position of the two language. It is much easier to publish more than one themes with pictures in the same time.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése