Rejtélyes Számláló | Mysterious Countdown

2010/09/27

Sárkány születik | Birth of the Dragon


A Tergemin első kihívása, a születés/újjászületés végéhez közeledik. Bár ahogy nézem a határidő meg lett hosszabbítva egy nappal (valószínűleg az oldal folytonos összeomlásai végett), de határozottan a végéhez közeledik. Ma... öhm... akarom mondani, tegnap én is leadtam nevezésem végre. Egy ideig azt hittem, hogy nem fogom tudni teljesíteni, és szégyen szemre én, akinek a legnagyobb volt a szája ezzel kapcsolatban nem fogok tudni nevezni, de végül befejeztem, és nem is lett olyan rossz :)

Szerk.: Kicseréltem a képet, mert kicsit még dolgoztam rajta, kihasználva a határidő változást.
The challange organised by Tergemin and called birth/rebirth has come to its end. By the way I've just noticed that the deadline has been extended (maybe because of the malfuntion of the site). But no doubt, it will end soon. Today... erm... I mean yesterday I submited my entry as well. Some days earlier it seemed I can't do it. It would be a shame, because I was who had the biggest mouth about this whole thing. But finally I've done it, and it isn't so bad either :)


Edit: I've replaced the image, because of the change of the deadline I thought I worke on it a bit more.

3 megjegyzés:

  1. klassz lett, bár a Zevidremost nekem nem űbereli - tudom, én vagyok a fura :)

    VálaszTörlés
  2. A vegyes technikával készült képre gondolsz, amit art-on olyan bájosan lehúztak? :)

    VálaszTörlés