Rejtélyes Számláló | Mysterious Countdown

2010/07/29

Fúria kész | Fury Finished




Kicsit soká tartott, de végül elkészültem a Fúriával. Gondolkodtam rajta, hogy a környezetet is kicsit jobban ki kellett volna dolgozni, de aztán úgy találtam, hogy a hangsúly mégiscsak a figurán van, így maradt ilyen. Egyelőre tetszik. Aztán majd idővel lehet, hogy ez változni fog.


At last! I've finished the Fury. I was thinking about the environment, to add more details but than I thought that the main object is the creature so I left as it is. I like it now. Maybe my oppinion will change by time.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem eredetiben jobb volt a "haja" nekem az a változat nagyon tetszett. A mozdulatot nagyon elkaptam meg az "arckifejezést" is. ^^ A háttér kidolgozottságával nincs baj.
    Amúgy én biztos tettem volna bele speedlineokat, amilyen képregénybuzi vagyok ^^.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon dögös lett! :)

    Kösz, örülök hogy tetszettek a farkasok :) Nem folytatom öket, csak egy gyors firka colt hogy felmelegedjen a kezem.

    Jah, nagyon sok munkám volt az utóbbi idöben, most egy kicsit nyugi van úgy hogy majd próbálok visszajönni. Hijányoznak a forumok(na és ti is) :D

    Na és te veled meg mivan mostanábban?

    Hugzz

    VálaszTörlés